Curs 2: Com aconseguir focus, equilibri i resultats en un negoci que depèn de tu

Ponent: Juanjo Marin

Repte: Desenvolupament professional i creixement personal

Perfil del ponent: és expert en productivitat i lideratge executiu, creador del Mètode
FASE®, aplicat en empreses com Henkel i Vodafone. Ha estat CEO i consultor en àmbits
internacionals, i és professor associat a universitats com la UIC i l’IQS. Combina experiència
directiva amb neurociència i ciència del comportament per ajudar a professionals a obtenir
resultats amb més claredat i equilibri.

Públic Objectiu:

  • Autònoms, petits empresaris i professionals per compte propi.
  • Persones que han d’assumir múltiples rols dins el seu negoci i volen optimitzar la
    seva organització personal.
  • Especialment útil per a estructures reduïdes o professionals independents que
    busquen millorar el rendiment sense posar en risc el benestar personal.

Objectiu del curs / Sinopsi:
Aprendre a aplicar els principis del Mètode FASE per recuperar el control, organitzar-se
millor i reduir el desgast associat a la gestió d’un negoci propi. Es tracta d’un enfocament
pràctic que ajuda a combatre la dispersió, gestionar millor el temps i establir prioritats clares
per avançar amb més tranquil·litat i resultats.

Temes Clau / Contingut:

  • Identificació dels "lladres de temps" i de com neutralitzar-los.
  • Eines per planificar i prioritzar setmanalment i diàriament.
  • Delegació, automatització i eliminació de tasques que no aporten valor.
  • Gestió del focus i manteniment de l'energia personal.
  • Introducció i aplicació del Mètode FASE (Foco, Atenció, Sistematització, Energia).

Beneficis per als assistents:

  • Increment del focus i reducció de la dispersió.
  • Millora en l’organització personal i la productivitat.
  • Reducció de l’estrès i del desgast físic/mental.
  • Eines concretes i replicables per aconseguir un millor equilibri entre vida personal i
    professional.

Metodologia / Enfocament:
S’aplica el Mètode FASE, una metodologia basada en ciència del comportament,
neurociència i experiència empresarial aplicada en més de 30 països. El curs combina
teoria i pràctica, i es recolza en exemples reals de grans empreses com Pepsico, Henkel,
Danone o Vodafone, adaptant-ne els principis a la realitat de l’autònom i el petit negoci.

Dates i hora:

  • Divendres 14 de novembre
  • De 15 a 18h
  • Presencial amb mentories personalitzades

Please publish modules in offcanvas position.