En aquest curs aprendrem com podem ser més eficients en l'administració digital del negoci. Veurem eines i trucs que ens ajudaran. Aprendre a treballar en equip digitalment: Google drive, compartir documents, comunicació interna amb Slack, gestió de la base de dades de forma correcta, entre altres, són algunes de les possibilitats que treballarem.
Dies: 3 i 5 de novembre de 2020
Total hores: 8h
Horari: de 15h a 19h
Format: ONLINE
REQUISITS TÈCNICS PER A L’ALUMNAT (CURSOS ONLINE):
Correu electrònic i telèfon
Ordinador de sobretaula o portàtil amb sortida de so (altaveus, auriculars)
Programari de Microsoft Office o LibreOffice (si l’alumne no el té instal·lat, ho ha de comunicar previ a l’inici del curs per tal de gestionar la instal·lació)
Connexió a internet
Opcional: webcam i micròfon per interactuar amb el professor
CONEIXEMENTS PRÈVIS PER A L’ALUMNAT (CURSOS ONLINE):
Estar familiaritzat amb l'ús d'un ordinador.
Saber navegar per internet amb agilitat.
Estar disposats a profunditzar en conceptes i pràctiques de caràcter més tècnic.